En vecka kvar.

Efter en helvetesgraviditet är vi snart framme vid målet. Vi ska få en liten flicka :-)
Nu har jag anslutit min mobil till bloggenoxå, så jag ska kunna uppdatera här, när jag ligger på bb.

På måndag kommer hon, den 28e, med planerat kejsarsnitt. Igår blev daniel färdig med bebisrummet. Nu är alla sovrum renoverade och klara, känns sjukt skönt och min man är så duktig :-)
Jag är stor som ett hus, har hoppat på kryckor i flera månader nu, sjukskriven sen oktober.. urk. skittråkigt..


nej, nu har jag gjort ett litet inlägg.. syrran ska styra upp bloggen och jag ska skärpa mig med skrivandet.. ((den har ni aldrig hört förut..))

tjing :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0