tom mamma, tom!!

tjoho!

Fredag kväll var mysig. God mat, Solsidan och sen sova med dom två underbaraste i världen <3
Lördag morgon bara vaknade vi, åt frulle och åkte mot Örebro. landade utanför IKEA kl 11.
Bauhaus klockan typ 13, sedan åkte vi hem vid 15. Noel skrek nonstop från klockan 11 till klockan 15. trevligt.
Kvällen kilade vi över till kusin som fyllde 14 (?), sedan skulle jag till cicci, men bangade och blev hemma med en bok.
Vaknade i morse av MIG SJÄLV för första gången på två år.. Noel sov till halv nio, vilket i sig är ett halleluljah moment!! Ica, färskt bröd, mysig frukost med pojkarna. MYS!
NU ska grabbarna kolla på formel1 och jag ska nog ta med ett varv runt finnhyttan kanske..


Vi hittade, trots bråk med sonen, klinkers, kakel och en bänkskiva vi tycker om. sen får vi väl se vad det faktiskt blir, men det var roligt att kolla!!


Jag är en sån virrpanna, trodde jag skulle på gangstarparty igår, men icke. Det var i fredags och jag missade!!suck.


nej nu kilar jag. POK

Dagens noelord: tom, mamma, toooom!!tolla bilen mamma, tolla, titta!!


bjuder på en sommarbild, längtar!

åhh

Kommentarer
Postat av: Sofie

kusin fyllde 15 faktiskt =) det stod på tårtan dom köpte ^^

2010-03-14 @ 16:11:50
URL: http://sofie2009.blogspot.com/
Postat av: Carolin & Felix

Kul att du har börjat blogga igen...

Puss

2010-03-16 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0