Fredag, äntligen!

Jobbat hela dagen. Igår med. Torsdagskvällens nöje bestod av att stryka åtta hundra kilo tvätt och kolla på tv. Daniel gjorde spagetti och bacon. Noel somnade tidigt..
Idag har Noel grattat Viggo, som fyllde fem år. Kalas i två timmar och jag är helt slut. Nu står Daniel och noel och lagar fläskfile och potatisgratäng och jag tar mig lite mammatid, filosoferar öer om ett glas vin skulle göra min tillvaro trivsam kanske?
Jag ska ta ett avsnitt av greys anatomy och ett av private practice, sen ska jag nog äta upp min fantastiskt snygga man!!

Dagens Noelord: Ja hade den!!!  ((arg))


I morgon blir det nog Ikea och kolla på kök, wiiieee!!


tjing

clown


Kommentarer
Postat av: Sofie

laga potatisgratäng.. var inte det lite å överdriva? :P jag såg allt att du köpte en färdig en ^^ hähä!!



bara för att jag har tatuerat mig!!!

2010-03-13 @ 00:04:09
URL: http://sofie2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0