London

hej mina vänner

jag är så dålig på att uppdatera, kan ha nåt att göra med att min son blir galen om jag gör nånting annat än att titta på honom.. Har ni det oxå så??
Han blir tokig om jag försöker plocka disk, städa, tvätta, sitta vid datorn, bädda sängen. ja vadsomhelst. Jag får helt enkelt bara sitta stilla och titta på honom. det driver mig till vansinne ibland...

I alla fall!!!

Den 18/11 åker jag å min stora prins till London, helt själva. FYRA nätter. Vet inte hur det ska gå med lillprinsen hemma hos farmor och mormor.. men jag tror jag och daniel behöver lite ensamtid. ska bli jättemysigt.

snart är det marknad oxå, för första gången på länge så LÄNGTAR jag. :-)
fest på lördagen, vem är på?

jobba nu, tors,fre,lör, sön. suck.
Fint med pengar men dåligt med tid..

nej nu ska jag väl försöka lugna terroristen som står vid mina ben och skriker...

puss

Kommentarer
Postat av: elin

Du ska ju hotta dig med mig och Matilda pa lordagen!!!!

2009-09-16 @ 10:53:32
Postat av: Carro & Felix

haaha... känner igen de där alldeles för mycket!! mitt hem är en katastrof för att min käre felix är så jäkla mamma beroende, att jag inte får göra någonting här hemma!!



får höras nån dag..

har inte kvar ditt nummer, min mobil har kraschat!!!

puss

2009-09-17 @ 00:32:10
Postat av: Anna E

Jodå, har en liten uppmärksamhetstörtande Tovali här hemma med =)

Å vad härligt att åka på en romantisk minitripp! Skulle vi med behöva. Och jag och Tovali skulle nog behöva "bryta" lite... Hon är extremt mammig och jag är extremt... ehh, vad ´heter det? Ja, jag kan inte vara utan henne. Max en natt å då mår jag skit, fast jag vet att hon har det hur bra som helst. Jag måste snart bryta det här, annars blir det kris när hon vill sova hos kompisar, åka på läger och.. ve å fasa... flytta hemifrån!!! Hahaha... Vi ses på marknadslördagen... ska också ut då, är det tänkte =) Puss och kram

2009-09-18 @ 06:50:44
Postat av: Sandra

Ha det så trevligt på resan! Kram

2009-09-18 @ 09:24:03
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: cissiLalia

fan va skönt me london resa hoppas ni får de super trevligt=)

2009-09-20 @ 21:25:30
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Magda

Det førtjænar ni verkligen! ;) Vad hærligt før er.

Tænk någon gång, nær vi också har småfolk i vårt hem, då kan vi åka på barn-ledig-semester tillsammans! ;) Wohoo! Saknar dig/er massor. PUSS!

2009-09-23 @ 10:08:46
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/
Postat av: Liz

Hej hej! Hittade hit via Sofies blogg. Kul att du också bloggar. Ha det så bra/ Liz

2009-10-07 @ 00:59:49
URL: http://www.militich.blogspot.com
Postat av: Farbror Magnus

Hej, fabbo Mange här. Tänkte att vi ville ge Noel en bamsestor tomtekram och önska resterande av Er familj en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR. Hoppas vi ses snart. Hälsar också från en soffsnarkande Fia. Vi sakner Er. Kramar från Örebro

2009-12-22 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0