När livet väl ser ljust och trevligt ut...

... kommer verkligheten och sparkar hål i huvudet på mig. Trevligt.

Jag fattar inte hur folk fungerar. Är jag den enda människan som anser att allt man gör, gör man i största möjliga mån utan att såra någon? HUR kan man med rak rygg ge en iskall hand till sina närmaste?
Hjärtat värker när jag tittar på min lilla pojke och undrar hur någon kan vara så dum så att de väljer att inte ha honom i sina liv. Han är ju det finaste som finns.

Nåja, jag skippar tårarna en stund och pratar annat.

Parken i lördags, trevligt, massor med gamla kändisar. I övrigt så har HELA min semester vart tillägnad massor med mys med min pojkar. TOK mysigt har vi haft, både i Sundsvall och i Oskarshamn. mys mys mys.
I Onsdags var jag på tutbingo för typ tusende gången, skällde om att jag aldrig vinner å att jag minsann hatar tutbingo och aldrig mer skulle åka dit.
Vips verkade den rackars bingonummerläsaren ta mitt hot på allvar och jag håvade in 3000 fina svenska pengar :-D
wohooo!!!
I morgon börjar vardagen igen, jag förlänger sommaren med den här underbara bilden på min underbara lilla sommarkille <3

glassigt


Hoppas ni mår toppen allihop, om det fortfarande är nån som läser min lilla ekande blogg.

puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du har börjat blogga igen! Fin bild på prinsen, glass är gott!! :D

2009-07-22 @ 00:01:51
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Rebecca

ja, jag läseeer :)

2009-07-22 @ 21:15:30
Postat av: Hanna W

Jodå jag läser.. :-)

2009-07-23 @ 10:16:21
Postat av: Carro och Felix

jag älskar att läsa dig blogg stumpan... om du behöver prata så är det bara att ring mig det vet du!!! puss

2009-07-23 @ 16:20:19
Postat av: Tessa

Kul att du börjat skriva i bloggen igen gumman..

Love you

2009-07-23 @ 22:28:06
Postat av: Mamma Milla

Jag läser gums =)



2009-07-27 @ 13:26:05
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Vivi

Han ser verkligen go och mysig ut!

2009-09-09 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0