Här händer det grejer..

Nu är det full fart i lägenheten intill, grabbarna målar å skrapar å grejar massor, kom en bra bit igår.
Idasg har jag och noel haft en slödag, sovit massor i soffan under vårt favvotäcke, hängt lite tvätt, plcokat över lite kläder till våra nya garderober och snackat skit med moster ((som vi aldrig kan leva utan, hon är bäst!))

Våran Mags ((Noels gudmor)) har fått världens bästa besked här i dagarna å vi grattar massor!!!!!så glada för din skull babe!!!! 

Å nej, hon ska inte ha nån bebis, men hon har kommit ett steg närmre utbildningen hon vill in på!


Tänkte så inte folk får kopparbergssjukan och börjar skvallra :-D
ahha

Noel kryper efter mig hela dagarna *mamma, mamma, mamma* jag blir galen.,
Längtade verkligen tills han skulle börja säga mamma, men mina öron har redan skavsår.. ;-)

Nej, lite nytta nu kanske-..

Puss

Kommentarer
Postat av: Petra

skönt att det händer grejer! Är SÅ nyfiken, speciellt på det lila badrummet ;)

Vi jagar större som du vet och på fredag ska vi på visning, hoppas massor =)



Puss på er!

2009-02-04 @ 23:17:37
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Magda

Hahahah, söt du är - tack så mycket gumman.. :) Och tack för gratulationen på min blogg också, du är underbar.. Det känns helt overkligt faktiskt.. Och bara slutspurten kvar! :)

Jag lääääängtar för övrigt efter er alla tre! Jag tycker vi bokar in en helg som inte går att avboka, typ i Mars eller nåt.. Mys! (Då ska jag lära gudmors prins att säga Nena..:)) Puss och kram i massor!

2009-02-05 @ 23:23:03
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0