okej. då börjar vi om..

Jahapp.. efter en veckas förkylning är vi på gång igen. ((tur att dagis nästan inte alls är en enda stor smitthärd.))
I morgon blir första riktiga dagisdagen för lilleman, och första dagen på nya schemat för mig.
-----------------------------------------------------------

Nyss sprang jag runt finnhyttan, med de sedvanliga situpsen efteråt. Känns bra, kroppen hänger med trots uppehållet och förkylningen.
------------------------------------------------------------
Jag vill ha ett hus, i Kopparberg. Typ så jag kan gå till ica utan att dö, och typ ett hus där grannen inte ser mina porer om h*n kollar in genom fönstret.
nån?
------------------------------------------------------------
Idag har vi dammsugit, torkat golv, tvättat och hängt tvätt, kramats, fikat på faggan, handlat på ica. Å så springandet på det. Känner att det börjar dra i ögonlocken...
tlöööött!!
------------------------------------------------------------
Pussikram

Kommentarer
Postat av: tessa

Men gumman.. Vill du verkligen ha ett hus i KOPPARBERG?. Var de inte du som inte ville bo kvar där..

Kramiz på dig o Noel.. Ses på torsdag

2009-04-28 @ 21:34:28
Postat av: carro och felix

nej natalie... du vill inte ha ett hus i kopparberg... du vill bo i ludvika!!!!! puss puss

2009-04-29 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0