Dagis och motion

Lillprinsen trivs på dagis, det går så bra så, nästa vecka får han prova på lite att vara där själv.

Idag blev det löpning fem kilometer drygt och sedan situps i tre minuter med Noel på magen. Inte illa.
Köpte nya löparskor igår, shit vilken skillnad det blev! Plus att jag nu skonar mina stackars knän och ben från oscaria-skorna :-D
Nu är jag så trött så jag dör, för förutom mitt lilla träningspass här på kvällskvisten så har jag gått fram och tillbaka till dagis, och ner till rohbacks och köpt blomster, såklart släpandes på min lilla ligist i vagn hela dagen. Tror han sover gott inatt, det kommer iaf jag!!

puss

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad roligt att dagis funkar för lillherrn =) bävar för dagen då jag måste lämna Luna där. Vilken hönsmorsa man är :P



Helt ärlig som jag är har jag fuskat med träningen under min semester i ställdalen.. Men bättre ska det bli på fredag när vi flyttar till en häftig löparslinga, granne med min löparkamrat och våran nya lägenhet!

Kram på er!

2009-04-17 @ 22:13:09
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0