Oj oj oj *skäms*

Nu var det alldeles för länge sen jag blggade. Lovar att jag ska bli bättre.
MEN, jag har ganska bra anledningar:

1. jag har en son på sju månader som river hela mitt hem och jag kollar åt ett annat håll i två sekunder.
2. Min dator har vart på rensning/lagning hos svärfar
3. Vi har haft dåligt med internet

sonen river fortfarande, men jag har lärt mig att acceptera det. Man kan inte få ha sin gitarr, sina trosor eller sina mjölkpaket ifred, men det är okej. Jag kan hantera det. Typ. ((skriker inombords))

datorn är fit for fight men dock helt tom, dvs jag har inga bilder alls att lägga ut.

Internet har kopplats in ordentligt idag, så nu surfar jag på full hastighet :-) god bless the revolution.


Ok, lite uppdateringar i vårt liv.

Noel kan sitta själv, dra sig fram på golvet, stå själv med stöd av mamma eller pappa eller lämpligt ryggstöd/stol/soffa/whateverhecanfind
Mamma tränar, jättemycket, på core, vart på spinning och powerlift. Spinning är inte min grej, men powerlift är kul :-)
Pappa bara jobbar och jobbar, men är bäääst ändå :-) <3

I morgon är det feest hos oss, halloween och maskerad :-)
asroligt!!

nej, nu ska jag fixa lite här, men lovar att blogga igen snart, senast på söndag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0