sista dagen som 22

Shit va konstigt det är. När jag fyllde 20 tyckte jag att-shit vad jag hinner med saker. Nu fyller jag 23 och t´rodde att jag verkligen inte skulle ha nått såhär långt at my age så att säga. Jag är mamma. Fatta. Jag är mamma och sambo med världens bästa man. Jag har jobb. Jag tränar och är en hyfsad hemmafru.
23 år gammal i morgon. Ja jösses.

I mrogon blir mysig dag iaf. Daniel har fått ledigt på jobbet så vi får en heldag, jag och pojkarna. Först ska vi på kyrkis och visa upp våran pappa lite ;-)
Sen ska vi till Ludvika, hälsa på småsyskon och shoppa, äta gott på kinan. Mysigt. Sen blir det tårta här hemma på kvällen med mamma å mormor å co. Mys :-)

Idag har vi fått:   *trumsolo, virvlar å trumpeter*


EN DISKMASKIN


WOOOOHOOO

mitt liv kommer från och med nu vara så mycket roligare, bättre, enklare. Allt tack vare min kära Markku å min mammi :-)

ni är bäst <3


well, lite kärlek till min man nu, sen bums i säng.


OPuss


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

GRATTIS PÅ FÖDELESEDGEN!



Men attans va GAMAL jag vart oxh känna mig och dy fyller bara 23...jag är ju försjutton 25....=(

2008-11-19 @ 08:23:02
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Petra

vad är det för en dag, är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är NATTAS födelsedag, hurra hurra hurra!



Puss från oss!!

2008-11-19 @ 08:49:27
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort gattis på födelsedagen.

2008-11-19 @ 20:12:29
Postat av: Anonym

GRATTIS menade jag.. 17 åsså.

2008-11-19 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0