Noel bloggar

Tjoho
Jag såg att Zalvia bloggade för ett tag sen, så jag ska väl inte vara sämre.

Jag är en ganska tjock liten kille, lagom brukar min mamma säga. Jag är ganska glad väldigt ofta, lite gnällig ibland när jag inte får tilräckligt med uppmärksamhet. Typ när mamma diskar eller pappa städar..
Igår så kröp jag omkring på golvet när pappa tittade på tv och mamma satt framför datorn, sen så satte jag mig första gången upp, helt själv. Mamma och pappa blev jätteglada av någon anledning, klappade händer och pussade mig å sånt tjafs.. sånt har jag ju inte tid med. Jag är en väldigt upptagen ung man förstår ni, måste se hela världen ju!

Idag följde jag med mamma på tjejfika på fagers, jag gillar verkligen fagers. Karin som jobbar där är så fin att titta på, jag skrattar alltid när jag ser henne :-)
Idag i alla fall, var Ella på fagers med sin mamma. Ella skrek rakt ut och var jäteglad när hon såg mig, men då blev det lite för mycket för mig. Tjejer är läskiga, speciellt såna som skriker.. :-S

Nej, nu måste jag sova säger mamma...Hon får blogga själv nån dag, den lata flickan..

Puss å kram  ((speciellt till Tovali å Ella om ni läser det här ;-) )

Kommentarer
Postat av: Tovali

Pussar tillbaka till dej, lille goding ;)

/Tovali

2008-11-11 @ 08:30:27
Postat av: Petra

Vad duktig du är Noel, säger tremänning Luna. Jag är lite för liten än tror jag men sen när jag blir lika stor som du så ska jag blogga med min mamma.



Ta en kik på alla bilderna på mig på mammas blogg vetja!

Puss o kram från Luna

2008-11-11 @ 18:16:42
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Mamma milla

naaw va stor kille blivit =D Visst går tiden foooooort =D

2008-11-12 @ 13:16:36
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Ella

OJ det var inte mening att skrämma dig, men jag blev så till mig när jag såg en så snygg kille som dig ;-)

Kram kram

2008-11-13 @ 22:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0