ensam..

hemma..

Sitter med chips och ett glas vin, lilleman sover å daniel är ute på galenskaper.
Noel har hamnat i nån sorts ond cirkel,typ skriker, sover, skriker, äter, sover, skriker, äter osv osv osv. Jag tror jag blir galen snart. Är alldeles för bortskämd för sånt här.
Han har vart en sån liten solstråle ända sen han föddes, sovit bra och vart nöjd med allt. Nu vill han inte sova å allt är bara fel.
Kan ha nåt att göra med att vi är förkylda allihop, eventuellt ;-)
Det löser sig nån dag, säkert. Nu sover han och är nöjd iaf. Mysigt

I morgon blir det lite vuxentid igen, Noel ska sova hos mormor och vi ska till Örebro och göra stan osäker nattetid.


Daniel sa det roligaste i tisdags, klockan var typ 23.00 och jag tjatade om att jag ville ha min present INNAN vi somnade

jag: *jag är faktiskt 23 om en och en halv timme, jag är född halv ett på natten.*
Daniel: *ja, jag är oxå född nån gång efter tolv.*

NÄHÄ? No shit lixom. hahaha

Min älskling <3

Vi har så tokroligt ibland, han säger så mycket smarta saker.
Typ när han skulle byta lakan i spanien :-P hahaha... han står med lakanet inne i sovrummet
*nataliiiiiiiiie, jag tror inte det här lakanet passar i sängen?*
*har du det åt rätt håll då?*
*rätt håll?*
HAHAHAHAHAHHA
Stackaren försökte få lakanets kortsida att passa på sängens långsida. *fniss*


Jag tror ingen förstår hur mycket jag älskar min Daniel. Han är det bästa bästa som finns!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nej, en tidning och en säng låter inte helt fel nu.

vi

haha, en gammal bild, men såå underbar..

tjing

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Noel låter precis som Zacke va han va jätte snäll i 8 hela månader, sen började han STÖKA på nätterna, men det sägs att dom utvecklas lite för fort för sitt eget sinne, därför blir dom & sova taskigt på nätterna, sen om det är sant det va ju en annan sak =D Det ger med sig ska du se, HÅLL UT !



Ha det skoj i kväll eller NU rättare sagt för ni är nog redan i Örebro

Puss

2008-11-22 @ 20:07:23
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha!! o daniel som alltid ska dumförklara mej...=O

hihi

2008-11-27 @ 22:08:18
Postat av: Petra

uuuutmanad snygging

2008-11-29 @ 12:43:15
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har låst min blogg, men om du vill fortsätta läsa den så får du självklart lösen... maila mig...

anna[email protected]





P&K

2008-12-17 @ 19:25:08
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Petra

blir lite ilsk på att det inte går att kommentera din söta pepparkaksgubbe.... kanske det är min dator som är mupp?



puss på dig vännen

2008-12-20 @ 01:04:30
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0