Camilla, min lilla hacker ;-)

Tack tack tack igen Milla, som fixat bloggen så det blitt såhär fin :-)

Idag tyckte min lilla prins att det var en alldeles utmärkt ide att gå upp och leka klockan sex. Då ska tilläggas att han tvingade upp sin stackars pappa vid fem för han ville ha mat oxå.
Tar aldrig slut på krav från hans sida ;-)
Nu ligger han iaf på sin aktivitetsmatta och skrattar med hela kroppen åt alla leksaker...hhaha. Det ligger ganska mycket bakom uttrycket *små barn roas lätt*
Sen ska tilläggas att jag idag ska fixa håret på mig själv, mamma, Majvor och Sanna. Plus att jag fortfarande inte har nå kläd att ha på mig.
Plus att det är ju fest ikväll ffs, HUR ska jag orka vara vaken?

Noel din lilla ligist, idag hade vart en helt utmärkt dag att sova till sju, halv åtta som du brukar göra!!!!

Kusin tog som sagt studenten igår, vacker som en dag och full som en alika misstänker jag :-P
Grattis igen tjejen. *för du har tagit studenten, fy fan va du e bra.*

Nej om man skulle äta en frulle kanske :-D

Bröllop idag, weeei :-)

Puss *vinkevink*

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Hoppas du får en kanon i dag , trotts den tidiga morgonen =)

2008-06-14 @ 08:16:02
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha, rackarns störande du! Att va trött kan förstöra en hel dag, men förhoppningsvis kommer det slå om för dej så du e hyber hela dan och kvällen! =) Ha det så kul ikväll, roligt att dom gifter sej, visste jag inte!

Puss påre!

2008-06-14 @ 08:35:44
URL: http://nettisen.blogg.se/
Postat av: nettan

Förresten, hur kan du gå på bröllop inte INTE VETA samma dag vad du skulle ha på dej?????? HAHA! Varför e jag inte förvånad?

2008-06-14 @ 09:41:08
URL: http://nettisen.blogg.se/
Postat av: Petra

hej på dej :) morgonpigg prins du har!! Har fått brev med inbjudan till dopet! Vi kommer men jag ringer sen iaf.. Ha det så kul på bröllopet! pusspuss

2008-06-14 @ 17:06:08
Postat av: Isabella haltta

Hej på er!

Grattis till eran lilla sööta prins. Lik pappa tror jag på bilden på din blogg sida, första gången jag ser han:)

Vilken fin blogg du har, roligt att få läsa om din innehållsrika vardag!

Kommer att besöka denna ofta! Haa haa.

Puss och kram och nyp i stjärten / Bella.

2008-06-14 @ 21:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0