bakis

Idag är jag bakis för första gången sen i typ juli förra året... haha. galet.
Kvällen igår var asrolig, längesen jag hade så kul. tack alla. Dansade, åt och drack till typ två i natt. Toppen!
Bröllopet var fantastiskt fint och allt gick som planerat, till och med vädret var med oss.

Lite sämre gick det att vara utan min lilla prins.. Gick nästan sönder av saknad. Första jag gjorde i morse var att ta en promenad hem till Per och Kerstin och ta tillbaka mitt lilla underverk (som för övrigt självklart skött sig exemplariskt under visiten hos farmor och farfar.)
 nu ligger vi alla tre i dubbelsängen, Lilleman sover, stora mannen läser aftonbladet och mår sämre än jag.

Jag ska kolla på sex and the city filmen nu jag :-)

hähähähä

Puss

Kommentarer
Postat av: helena

hej natta fin blogg du har och noel är ju världens sötaste baby, men det vet du ju redan..

skönt att höra att det är fler än jag som inte mår nåt vidare idag, men det är det värt med tanke på hur kul vi hade det igår eller hur? själv låg jag jag till efter tolv nån gång.. ha det gott kram helena

2008-06-15 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0