sötnöten is back ;-) bara för dej Anna <3

haha, tjoho

mjaaaa, på sista tiden har det inte hänt nåt alls.. knappt ;-)


Noel susar omkring i sin gåstol här hemma, bild kommer nedan på det.. Han har av nån anledning utvecklat en speciell faschination för de gröna mjölpaketen.. ((????)) nån mer som har knäppa barn?
Noel har blivit en väldigt bestämd ung man, han vill helst vara naken hela dagarna ( något som resulterade i en stor bajshög på min köksmatta som såg ut som nått som ligger i en kohage..)

Själv har jag blivit deltidare... har fått jobb!!!
Ska i fortsättningen jobba var tredje helg, samt en kväll och en dag i veckan, sweet med extra slantar i hushållet.
Har för övrigt jobbat häcken av mig den här månaden, jobbar fyra helger i rad, så nu är jag tlöööött.. Är ju mammaledig oxå. hahaa

Vi har möblerat om oxå.. det blev fint.. å jag har fått dille på¨blommor och paj. Inte samtidigt, dock kan jag ibland gosa med mina favoritblommor medans pajen bakas i ugnen. Är numer en jävel på smulpaj ((fika, nån?)) å så har jag skaffat mej nya gröna fingrar oxå :-D

Nu ska jag kolla på House och gosa med mina killar <3<3<3

ska försöka uppdatera lite oftare, men är ju faktiskt skitdålig på det.

Nedan följer de utlovade bilderna på prinsen i sin gåstol. Sportbladet på golvet är oxå en favorit hos pysen..

Puss å hej

älsk*skönaste minen


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du är "tillbaka"! Men hjälp vad söt han är, lille prinsen. Blir något för Tovali att sätta tänderna (ännu bara tandkött) i så småningom =)

Kram

2008-08-26 @ 08:51:58
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Petra

welcome back!!! :D

Shit vad Noel växer! Stora killen ju! Luna ser ut som en miniatyr hehe.. fast jag tycker hon växer hela tiden. Till helgen blir hon ju faktiskt 2 veckor. Kommer gärna förbi på paj nästa gång vi är ute och åker ;) hade bra gumman!!

2008-08-26 @ 20:12:11
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va mysig blogg du har Natta :)

2008-08-30 @ 18:25:15
URL: http://ragges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0