Söndag... Elliott sover och Noel gör satty...

Söndag... Elliott sover och Noel gör sattyg som vanligt.. Jag och världens underbaraste man ligger och kramas i soffan och kollar på liverpool-manchester united. Ställningen är 2-0 i början av andra halvlek. Valet av tvprogram är helt och hållet mitt. i n t e. har börjat fundera på vilken fondvägg Elliott vill ha i sitt rum. Noel säger att han vill ha en svart. Daniel säger att den inte ska vara blå. Jag? Jag funderar på nåt brunt kanske... Hur tycker ni föressten att Elliott stavas? Jag blir galen! ELIOT? ELLIOT?ELIOTT? eller helt enkelt Elliott? Suck! Dagens ilandsproblem. idag har jag försökt byta ut lite av de rosa grejerna i lillebrors rum,lite sängkläder och förvand at den rosa fåtöljen till en blå. Nu ska jag byta gardiner,så vi får rosa i vårt sovrum och elliott får blå i sitt. Byta ut en lampa oxå! Sen lite annat fix! Tjing


Kommentarer
Postat av: Sandra & Vincent

Tänkte att jag ska svara eftersom du frågar. :) Jag tycker att det stavas Elliot. Kram kram

2011-03-06 @ 22:19:50
Postat av: Petra

Tycker att grönt skulle vara fint om det inte blir blått i rummet!

2011-03-07 @ 11:41:04
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Elliot!

2011-03-07 @ 12:31:16
Postat av: Ziana

Jättefint namn ni hittade tillsist! ;) Han passar jättebra att heta det och jag tycker som ovanstående att stavningen Elliot är bäst, men kör på det som känns bäst för er. :)

2011-03-07 @ 13:24:08
Postat av: Sofia

Hejsan gumman.

Jaha, då var allt klart och ni är nu 2-barns föräldrar!! Stort grattis till er. Hugo jublade när han fick veta att det blev en pojk, hans ord: han kommer bli lika söt och go som Noel,mamma! Och det stämmer, gud vilken goding!!

Hoppas ni alla mår bra där hemma!!

Många kramar från oss.

2011-03-08 @ 07:22:06
Postat av: Ulrika

Elliot! :)

2011-03-08 @ 21:28:16
URL: http://zinderland.blogspot.com
Postat av: Emelie

Grattis till en kille till :) vilken chock, när ni trodde att det skulle komma ut en liten tjej!! Men huvudsaken är väl att barnen är friska :)

Hoppas allt gick bra iallafall. Nu har ja ännu en till blogg att följa.



Ha d bra,

2011-03-10 @ 14:52:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0