Hemma :-)

Hej allihopa.
Bröjar med att tacka för alla kommentarer, sms och telefonsamtal. Är lite dålig på att svara, har haft lite för mig de senaste dagarna av nån anledning ;-)
Man kan inte tro vad fix det är med två barn, tur man har en man som styr upp livet mens jag traskar omkring  i min lilla bubbla.
Livet är ju helt fantastiskt, kan inte fatta vilken tur jag har haft. Två friska, vackra barn, en fantastisk man och världens bästa vänner och familj <3

Tack alla för att ni orkat med mitt tjat och gnäll de senaste månaderna, för att ni orkat lyssna på mig och umgås med mig trots min lilla deppbubbla.. Nu är jag på väg upp back on track känns det som.
FINT :-)

Lilla Elliott sover mest, har fantastiska klarblå ögon när han väl tittar upp sisådär tre gånger per dag, är väldigt faschinerad av sin vilda högljudda storebror och har MASSSOR med mörkt hår.
Noel älskar att ha en egen bebis. Han berättar för alla att det är HANS bebis, hans lillebror.. Men han har lite svårt att uttala namnet Elliott, så han säger Elgot :-) haha.
Daniel ser lite trött ut, men verkar trivas ganska bra han med.. :-P

Igår när vi kom hem sa jag till Elliott innan vi gick ur bilen och in till Noel;
Nu, du lilleman, blir livet aldirg mer vad det har vart.
daniel: nej när man är fyra dagar gammal måste man kanske vara öppen för förändringar.

haha, han är underbar min karl <3


Är ni sugna på att umgås med mig eller daniel eller noel, eller kanske rent av är sugna på att träffa lilla miraklet, är ni välkomna.:-)
 vi är inte hopplösa och mamma har bakat bullar till min frys :-) TACK MAMMA

Nu ska jag agera kossa och se till så min yngsta son får lite käk, sen ska jag gå å pussla med min äldsta son. För att kompensera vuxenpoängen man får av att bli tvåbarnsmamma så försöker jag hitta på lite såna saker. Såg på disneys nya Trassel när jag låg på bb, rekommenderas!!


Puss å Kram allihopa



Kommentarer
Postat av: Sandra & Vincent

Vi vill jättegärna komma och hälsa på, men det får nog bli om en eller ett par veckor, Vincent har magsjuka. Men som sagt, vi längtar efter att få träffa lille Elliott och er andra! :) Kram kram

2011-03-04 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0