and the magic word is crackers :-)

Jag vet att det kommer bli storm och tandagnisslan nu, för jag är en sååååå dålig mamma.
Min son har en fetish, eller, han har flera, men en stor är
Kex :-)

Smörgåsrån om du vill kalla dem det. Lagom stora kex som smälter i min lilla grabbs mun, ligger som kletiga gigantiska snorbusar lite överallt i vårt hem nuförtiden. Han älskar dom. Plockar och donar hur länge som helst med ett kex, hälften hamnar i hans lilla perfekta mage, resten på diverse omöjliga ställen och inte helt sällan under mina och Daniels fötter.
Det spelar ingen roll, för kexet är min livräddare, dygnet runt. När som helst, är Noel lite sur eller grinig, får han ett kex så är livet toppen igen.
Så enkelt att göra sitt barn nöjd, så varför inte?
:-) Jag står ut med snorbusarna på golvet och mina kläder. Det är värt det, på alla nivåer.

((Han får naturligtvis vanlig mat oxå!!))

Igår fick noel bada i en IKEA förvaringslåda som vanligtvis inehåller leksaker.






:-)))


och tack alla för era gratulationer :-)

Puss å kram

en sista bild på våran glada lilla klätterapa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så söt han är den lille rackaren!!

Kex är livet verkar det som.. Håller med helt klart det bästa att dra till med ett kex när dom börjar bli kinkiga=)

2009-01-11 @ 20:18:25
URL: http://matuldas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan ansluta mig till "bad-mother-group" Tovali får ofta rån att knara på. Tycker inte det är så "farligt" Hon får dessutom majskrokar. De är bara av majs, inget annat. Superbra och hon älskar dem. Finns på coop-affärer. Ser ut som superstora ostbågar, så man kan få arga blickar av tanter oh så... ha ha ha

Vilka härliga bilder på lille snyggingen.



Kram

2009-01-12 @ 08:57:04
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Petra

Oj vilken duktig Noel!! Alla mina små kusiner har haft kex-fetishen. Och dom överlevde allihopa =) kommer ge Luna det sen med. Än så länge är det majsgröt och mammas mjölk-bomber som gäller! Lunas kompis Eya älskar majskrokarna med. Smakar typ papper men små barn gillar dom.

2009-01-12 @ 12:23:30
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ha,ha, jag är sämre än du. Kate får numera pepparkakor. försöker med riskakor. Synd bara att det dreggliga smörgåsrånet blir som betong när det torkat när man ska försöka städa bort det.

Vilken goding han är din lillprins!!

2009-01-13 @ 12:52:56
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0