Yes!

Då är vardagsrummet klart, å shit va fint det blev!!!Längtar tills jag får fixa och bära in möbler...
Sovrummet är på g, och förhoppningsvis blir både det och noels rum/hallen klart idag..

Noel sover en sväng så jag passar på att slappa :-D sen ska vi nog baka tror jag. En tokgod banan/chokladkaka som totalt strider mot alla regler i viktklubb, men wtf - jag ska träna ikväll!!

I morgon ska jag jobba, sen blir det nog bara plocka, flytta, städa resten av veckan. Stackars Poel får nog inte gå på kyrkis i morgon heller :-S

lägger in en bild på min lilla prins oxå..:-) njut!

sötis


å en där mor och son är i fullt samförstånd

<3


nej, nu ska jag göra nåt.

å är det nån som vill sälja en gammal skohylla till mig, hör av dig!!!!skick spelar ingen roll bara man kan ställa skor på den :-D


tjing tjong långkalsong ;-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi har en vi vill bli av med men det blir nog soprummet för den. Vill inte ens ge bort den. Alla skor som inte har stl 43 och uppåt ramlar av och ligger i en hög på golvet.

Är så nyfiken på lägenheten! Kommer som ett skott när ni är färdiga :-) puss puss

2009-02-08 @ 13:01:28
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: ellen

tycker du är fin i håret

jag har ingen skohylla, man behöver ingen sån egentligen, tycker jag :P

2009-02-08 @ 21:20:52
URL: http://blog.hellokitty.com/noliai
Postat av: Sandra

Vad fin du blev i håret, du passar bra i blont! Noel är ju sååå söt!

2009-02-09 @ 12:17:03
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0