tjolahopp

min blogg vill inte riktigt fungera som jag vill, men jag är villig att försöka iaf :-D

Som vanligt sjukt mycket i vår lilla familj. Flytten är i skrivande stund stillastående, då städning av den nya lägenheten samt en sjuk målare fördröjt arbetet något, förhoppningsvis är vi i full gång i morgon iaf.

I morse hade jag och Noel den här konversationen:

- Äldkling, kom,  nu ska vi klä på oss!
- NÄ!
-Ehhhhh????Va?
-NÄ!

Pysen är tio månader och har redan lärt sig att inte göra som mamma säger. suck.

ytterligare ett exempel:

Nya tapetrullar i hallen, tillfälligt, såklart JÄTTESPÄNNANDE!

*pillar*
-Noel! AJ AJ!
*visar läppen*

*pillar lite igen*
- AJ AJ sa mamma!!!!
*visar läppen lite mer*

*Pillar lite trotsigt*
- MEN AJ AJ SA MAMMA!!!! ((Här tar jag och sätter honom en bit ifrån tapeterna))
*lägger sig ner på golvet, skriker och bankar handen i golvet upprepade gånger.

3 år?? Nej, tio månader och redan trotsig som tre treåringar.



Idag var det kyrkis och bus för hela slanten. Noel är överlycklig när vi är där.

Nu ska jag ta å kramas lite med karln i familjen, han börjar nog känna sig bortglömd. Step-up i morgon, JOIN?

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna (kyrkis)

Hallå! Nu har jag hittat en ny blogg att kika lite på =0). Kram Anna

2009-02-03 @ 19:31:53
Postat av: Anonym

haha... underbart!!!!

2009-02-19 @ 13:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0