Fredag

Mina rubriker är oslagbara....



I morgon börjas det tapetseras på andra sidan väggen.. skönt :-D
Daniel sliter häcken av sig och målar tills natten.. min älskling...

Igår hände jag och Noel med våra brudar på Faggan, mycket underhållande.
Jag är numera blond och min sambo tror hela tiden att jag är nån annan. höhö

På tal om att vara blond så ringde jag telia igår och var ett sånt där riktigt våp som man läser om i tidningar..
*jag vill vara med i telefonkatalogen*
att jag aldrig lär mig att tänka innan jag pratar...

Tränade i tisdags och igår, kollade mitt kort och jag har tränat åtta ggr sen start, tycker jag är duktigt. Tränar på söndag oxå om allt går enligt min plan och då har jag tränat nio ggr på tre veckor :D
jag kommer bli så fit!!

Nu ska jag och lillaprinsen äta frulle.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0