Stor dag idag..

.. men först träningsbloggar jag..

Step-up idag, Vivi är galen och jag kommer dö av träningsvärk i morgon. Svetten fullkomligen forsade och jag känner att jag gjort mig förtjänt av en lugn stund i soffan med te och mackor. Som alltid avslutar hon passet med en killer-stund för lilla maggen. Hoppas jag har rutor i sommar :-P
haha, right, önska kan man juh.
Den 9e maj springer jag stadsloppet i ludvika, och tamigtusan om jag inte springer på bättre tid än markku, då måste jag sparka mig själv i huvudet..
Nog om mig.


Idag har världens goaste lilla busunge börjat inskolningen på dagis :-D
Mamma är så stolt, plutten!!
I morse var jag så nervös så jag dog litegrann och sen sprang jag omkring och packade allt man kan tänkas behöva en dag på dagis. Extrakläder, typ fyra par byxor, tre tröjor, strumpor såklart. Galonställ, gummistövlar, galonvantar, fleeceställ att ha under så man inte fryser ihjäl i det svenska vårvädret och såklart några nappar för säkerhets skull.
Allt märktes noga med Noel och stoppades ner i hans sprillans dagisryggsäck han fick av mormor igår <3
I dörren på väg ut påpekade förnuftiga pappa i familjen att några blöjor kan ju vara bra att ha på dagis oxå? :-D
Älskar min karl!!!

Väl framme så gick allt precis som befarat.. Ungen struntar fullkomligt i sin mamma och pappa, vi var inte värda en blick ens under hela besöket... det blir nog inga problem det här tyckte fröknarna.. Nej nej, tänkte jag.. inte för honom nej.. suck..
Min lilla skrutt har blitt stor, snart flyttar han hemifrån,hatar hela världen och lyssnar på punk.,.

Jaa... nej nu en dusch, lite käk och sen hela säsong fem med vänner, fiiiiina grejer.
Älsklingen är och kollar på fotboll, få se om jag örker hålla mig vaken tills han kommer hem, kanske man kan pröva på den dära sextionian Milla pratar så varmt om ;-)
höhö..

Puss å snusk ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

69 får endast utprövas när man VET att barnen sover ! ;-)

2009-04-15 @ 07:50:37
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Magda

Det kommer han INTE! Lillplutten kommer lyssna på sina föräldrar (både biologiska och gudföräldrar) och vara en snäll pojk. Snäll men otroligt cool och häftig...:) Men han kommer inte hata världen, för den ska vi lära honom att älska..:) Ms Dramaqueen här..:D Det var så mysigt att du ringde mig igår! Jag ska verkligen se till att vi ses snart, fattar inte att jag inte träffat prinsen på så länge.. Längtar efter er! ;) Puss och kram!

2009-04-16 @ 16:39:08
URL: http://magdalenapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0