två äventyr jag inte berättat om...

IKEA+Marieberg

Förra helgen alltså. Shit vad vi shoppade, och gud va kul vi hade! Malin hakade när jag och mina Karlsson´s var klara på ikea.
inköp ikea:
-gardiner till vårt nya (läs mer nedan) sovrum
-barnlås till alla skåp, luckor, lådor, kontaktuttag vi har.
-korgar till badrummet att ha småprylar i.
-Förvaring att ha under sängen med prylar vi inte använder så ofta.
-Grillpanna
-Ugnsform med grillgaller
-Lakan till oss och Noel
-tidningsställ att sätta upp på väggen
-servetter
-skärbrädor
-tavelhylla som vi ska ha alla våra fotoramar på
-knivvässare (vettesjutton vad det heter egentligen)


Mycket trevligt, och det blir snart en tur till dit, eftersom vi ska tapetsera om vårt sovrum nästa helg ((weeeeeei)) och vi behöver lite nytt då, typ lampor och överkast och grejer som passar in.
Kommer bli sjukt fint här, lägger in lite för och efterbilder sen. :-)

På Marieberg blev det bara underkläder till mig och presenter till lilla Luna, Noels fem veckor gamla tremänning.
Sen hälsade vi på lilla Luna då, med presenter och kramar. Vi ska bli bästisar, hon och jag och Noel.
hade en tokrolig helg med Malin, längesen vi umgicks ordentligt.. Pratade gamla minnen och skrattade som fan. Allt kändes som förr, på nåt konstigt sätt.. skönt att du finns i mitt liv igen gumman <3




Marken

Ja, tre galna dagar. Fredagen jobbade jag till fem, sen komdet hit lite folk och drack nåt glas vin och umgicks.. sen tog vi barnvagnarna och promenerade med våra små sovande älsklingar och kikade lite på tivolit.
Jättemysigt. Fredagen blev tidig och vi somnade utmattade vid elva.
Lördagen var galen med gå, gå ,gå, gå. SJUKT mycket folk i lilla Koppis, man får nästan cellskräck.
Träffat en massa folk, ätit en massa onyttigt och handlat lite smått och gott.
Kvällen blev relativt lugn, men lite senare, då jag hamnade med ganska många cider och en vinare hemma hos Noels farmor där även Noels gammelfaster var. Daniel var såklart med, å Noel oxå, men jag och Kerstin och Marie roade oss själva :-)
Jättetrevlig kväll.
Söndagen vaknade jag toktrött men skulle promt ut på marken igen. Diskade lite innan vi drog på oss kläder och ut igen :-)
handlade, pratade med folk och njöt av solen, men huttrade av isvindarna som kom.
tokmysig helg, älskar att vara med mina pojkar <3


Jag har funderat lite. Det är så svårt att bo här ibland. Jag har alla kompisar så utspridda så det är inte ens kul. har många i Örebro, Ludvika. Men många i Sthlm oxå. Magda är lite överallt och Elin är i USA. Vafan.
Svårt att börja umgås med nya människor av nån anledning,vet inte varför? Jag är ju så sjukt social så jag vettetusan hur jag överlever här??haha

Nej, nu ska jag pussa lite på min trötta karl, innan hans lika trötta sambo somnar sittande.

Puss å snusk alla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om ni flyttar skriver jag protestlista... ha ha ha =)

Fika på torsdag fömiddag kanske?? När ni vaknat! Eller imorgon??

Kramkram

2008-09-29 @ 07:14:10
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack för i helgen! Mys och kul med marken! Skönt att det är över dock, jag och hönan sov läääänge idag! Puss på er!

2008-09-29 @ 12:27:01
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Råttan

ja, du ser!!! Du måste komma till LUDVIKA.... puss

2008-10-05 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0