Svart hål i Ställberg

God kväll, det här är det senaste från Ljusnarsberg.
Tidigt på morgonen, idag onsdag, skickade Monica Ström (min mamma, reds. anm.) ett sms av denna karaktär:

I fall vi sugs in i ett svart hål idag, kom ihåg att jag älskar er!

Den berörda mottagaren av smset (jag, reds anm.) svarade vördnadsfullt;

Jaså ni är i ett svart hål där uppe i Ställberg, här i Kopparberg regnar det bara och är som vanligt.

I övrigt kan jag bara önska en fortsatt trevlig kväll och att det (förihelvete, reds anm.) slutar regna någon gång.

Allt för mig, godkväll.





Min mamma är knäpp, men söt <3
Noel och jag var på Lådan idag, det var intressant..
När vi hade betalat och skulle gå ut, började dom där tjyvlarmen pipa. Det var oxå intressant,,,
Jag gick snällt tillbaka och plockade upp sakerna jag betalat och lade ut mina nycklar och grejer på bordet. Gav Noel till kassörskan och gick igenom själv. Tystnad.
Kassörskan funderar lite och går sedan igenom med Noel. Tjyvlarmet har aldrig tjutit ¨så högt.
Min lilla femmånaders son är redan en professionell snattare? Hur ska det gå? Hela hans framtid är förstörd, jag är en usel mamma och han hamnar på ungdomsanstalt. (finns det bebisanstalter?)
Nja, riktigt så farligt var det inte.
efter lite letande så hittade vi ett larm inne i ett veck på hans byxor, byxorna som jag köpt second hand (i nyskick) var  tydligen väldigt nyskickliga :-D


Noels största intresse just nu är att ränna omkring i sin gåstol och köra på mina fötter. Han gillar även att tugga på köksredskap. Å så är han lite kär i Tovali, hon är ju så söööt. <3

Å när pappa kommer hem på lunchen varje dag är det typ julafton. Finns nog inte en unge som blir så glad som min när han ser sin pappa.

kärlek.

Puss




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är som du säger Tovali och Noel... Bara namnen i sig passar ju bra =)

Han är gudomligt fin, er lille grabb!

Kramkram

2008-09-11 @ 20:36:34
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0