Nytt, Nytt, Nytt

Haaallååå!

Jag är sjukt dålig på att blogga, men här kommer vi iaf ;-)

Nytt liv = ny bloggdesign och jag har börjat träna :-D

SHIT va kul det är att gå på Core!!!!!!!!!
Å Va snygg min nya blogg är ((Tusen pussar och kramar till designern Milla!!!!))

Noel lever och lär, som vanligt. I förrgår gjorde han en halv kullerbytta på golvet i badrummet. Inte så dåligt presterat av en femmånaders tycker jag :-)
I tisdags lärde han sig att öppna kökslådor, så i morgon blir det Ikea och barnlås på allt i lägenheten.
Den lilla ligisten är ju så söt oxå, så han kommer ju undan med precis vad som helst.
Vi var i sthlm förra helgen och hälsade på våra brudar, sjukt mysigt. Träffade våran Jenny en stund oxå, alldeles för längesen.
Noel blev ju såklart bortskämd påengång och fick kläder på P.O.P av Katti:

Mörkblått med vita ränder i ekologisk bomull: body, byxor, strumpor, mössa och vantar
Mörkblått med vita moln och gula stjärnor: body, byxor och scarf
Brun velourdress med blå ränder, tillhörande oldstyle hjälmmössa.

SJUKT fint alltihop och jag vill nästan ha likadant själv. Allt i lite retrostil och riktigt grabbiga kläder :-)
Sen köpte jag och Daniel lite till pysen oxå: mössa, vantar, fuskpolo och bodys. JÄTTEFINT det med.

Själv fick jag en sjukt fin bh från Triumph, inga vidare detaljer på det... haha
Daniel fick sitt favvote, organiskt lakritste.


Helgen blev iaf jäättemysig, med massa bus och mys. Som det ska vara.
Som den mamma jag är så lyckade jag självklart med detta:

Innan vi skulle åka gjorde jag i ordning paket till brudarna, lade dom på hallbyrån, satte på mig jackan och åkte. Kom på nånstans i Fagersta att vi hade glömt paketen tror jag..

När vi skulle åka hem såg jag mig omkring och konstaterade att allt var med.
Lagom i västerås när vi stannade och käkade insåg jag att jag hade glömt BÅDA nappflaskorna i sthlm.. GAH

virrpanna är mitt mellannamn..

Nu ska jag våldföra mig på min sjukt snygga man, sen ska jag sova kudden, lång dag i morgon.

IKEA, marieberg, sen hälsa på Petra å co, gosa bebisLuna, sen hem och äta pizza å kolla på film å härja med Malin..
weeei, mysig helg igen.

Pussikram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha och i helgen som kommer ska vi köra hälsenorna av folk, eller???

2008-09-23 @ 06:44:34
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Petra

Rickard riktigt längtar till helgen när det blir vagnkörande på marken haha.. Vi har framkallat korten nu förresten och vi tog dom på skiva så kan man skicka hejvillt! Blev nog många fina på Noel!

2008-09-23 @ 11:43:40
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0