Så! Nu har jag lämnat min lilla prins på d...

Så! Nu har jag lämnat min lilla prins på dagis,hittat jimmy på ica och tiggt till mig frukost hemma hos honom och sofie. Nu sitter sofie och ska styra upp bloggen och göra den fin och rosa och jag sitter i en röd soffa och sjunger lite med min gitarr... Elva ska jag infinna mig hos barnmorskan för SISTA gången och sen ska jag åka hem och måla spjälsäng och tvätta bebiskläder..imorgon är det kommunstyrelsen hela dagen, torsdag ska jag umgås med Linda och Signe och fredag är det inskrivning i karlskoga! Veckan kommer rusa iväg och snart är jag mamma igen :) tjing!!!


Kommentarer
Postat av: tessa

Tänkte komma upp till kpbg i morgon onsdag. Hör av mig så kanske vi kan ses. Kram

2011-02-23 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0