sjukt aktiv bloggare

dagen har vart fortsatt aktiv

Jag har vart viktig och gjort oss ännu fattigare på banken, Noel har lekt med Jimmy (egentligen med Sofie, men Noel tycker det är svårt att säga så han kallar dem båda två för Jimmy..)
sen kom Emil och Jessica så då tog vi en prommis hem till riktiga Jimmy och fikade.. sen kom pappa Ravve å så åkte vi hem. Nu är det matlagning, hänga tvätt, kolla tvn och stryka som gäller..
Pratade med storårör igår, jag kan inte få min diskhodär jag vill ha den och det suger, så nu måste vi komma på en helt ny plan för köket.. men men, det löser vi.

vårt hus kommer bli toppenfint!!!


dagens noelord: NU tom han pappa!!!!  ((nu kom han pappa))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0