Första veckan avklarad och nu börjar allvaret..

Jag har gått med i Viktklubb.se
En vecka har gått och jag

har gått ner ett kilo!

precis enligt min målsättning.

Bra jobbat Natta!!! *peppar*

Den här veckan öppas KAC oxå, toppen. Träning onsdag och torsdag. 
Idag tog vi en prommis på en timme med farmor/svärmor beroende på om man är jag eller Noel.
Jag gjorde världens godaste minestronesoppa idag oxå. Hade aldrig gjort det förut, men det blev jättebra!!!

På lördag blir det nog Ludvika och mys i badhuset med pojkarna. På torsdag ska Noel leka med Tovali och i mrogon kommer nog Ellen förbi en sväng.
På måndag börjar barntimmarna igen *weeei* och helt lägligt undrade mamma om jag kunde jobba tisdag istället för måndag. Tajming!
Snart är det dags för den värsta och bästa veckan i mitt liv :-D
sista veckan i januari ser ut såhär:

mån: jobb
tisd: Daniels lillebror fyller år.
onsd: sthlm/oasis/globen
torsd: sthlm/bakis/träna?
fred: jobba
lördag: syster 19 år, fest!
söndag: börja riva i nya lägenheten


inspiration, någon?

Nej, nu ska jag ta mej nått att äta, vi höres!!

Å så, alla; min mobil är trasig så alla nr är borta, snälla skicka sms med era nr så man kan höra av sig, jag har samma nr som vanligt. :-D

Pussikram

Kommentarer
Postat av: Petra

du har fått en award darling. inne på min sida =)



tack för senast. mysigt att träffas igen. hör av mig när nästa tur norrut går!

kraam

2009-01-22 @ 17:53:24
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0