marken, det kryper i kroppen på mej :-P

Hello.
Vaknade halv åtta idag. Klarvaken. Båda mina pojkar snusade sött... tyst i hela lägenheten. Lillebror skulle sova här i natt och jag hade minsann inte hört honom smyga in?
Gick upp och kollade i soffan. Tomt.
Jävla snorunge, mamma kommer döda mig.
Kollar mobilen.
*mamma hämtade mig i natt, så du vet*

puuuuhhh.. inte lätt att vara storasyster i dessa dagar...

Kröp tillbaka ner i sängen och gosade lite med min stora prins så han vaknade... mysigt med lite vuxentid innan lilla ligisten vaknar, inte varje dag kan jag tala om..

I förrgår fick jag nya stövlar, asfina <3
Noel fick skinntossor med fårskinn inuti, jättefina och sköna åt hans små tossingar..
Daniel fick åka gocart :-P
haha

Idag blir det marken, första gången på två år, shit va kul. Så mysigt igår kväll, att bara gå omkring och kolla på folk och karuseller och sånt. Bli att känna mig gammal och grå¨när jag tänker på mina vilda ungdomsdagar ;-)

Nej nu ska jag ta tag i det här så vi kommer ut nån gång. :-P

Pussikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0