Inredning-mitt nya nöje.

Hellu

Måndag var fixardag hos familjen karlsson-ström. Jag å poel fixade sovrum, Noels rum, lilla hallen och vardagsrummet. Köket, stora hallen och badrummet kvar. suck. Blir aldrig färdig.
Jag har åkt på en influensa.. den kallas inredningsnoja. Jag har blivit helt galen. Gå å tänker på saker jag kan göra om till andra saker, kollar på prylar på loppis, ica å överallt. ÄLSKAR det.
Vårt sovrum kommer bli det finaste ever, efter helgen och lite småfix. Nya tapeter. Sen vår furusäng med bord till. Sen en massa fina prylar, typ en gammal dörr som är omgjord till spegel sla stå lutad mot ena väggen. En tavelhylla kommer hålla upp alla fotoramar vi har, på alla vi älskar så mycket. Vita runda lampor kommer ge en mjuk känsla till rummet inbillar jag mig. Vita tjocka gardiner i tyll-aktigt material kommer bli jättefint i vårt fönster :-D
jag är så glaaaad.

Igår kväll var jag vid mamma, ockuperade deras källare och inredde den med slipdamm. Höhö. Har köpt en gammal piedestal på loppis som jag slipat och målat vit. Sen en hylla från ikea, den har jag målat i samma färg som Noels fondvägg, så det ska få sitta på den vita väggen där inne. Matcha lite :-)

Idag har vi muppat oss och letat bil tills jag var helt gråtfärdig. har äntligen hittat dataskåpet jag vill ha, och vi har råd och ska köpa det. Då finns det inte en enda jävla bil med dragkrok så jag kan hyra ett släp och hämta mitt skåp!!!!blir galen..
men det får lösa sej under veckan..

Noel är typ den roligaste. Han älskar att pussas med sin mamma (även om han oftast försöker äta upp mig) å han ÄLSKAR sina mjölkpaket. Sen har han sin coola retroskallra som han fick i sthlm, han är helt galen i den. hahaha.. blir helt tokig, spärrar upp ögonen och skakar i hela kroppen när han ser den.
Och alltid lika lycklig när pappsen kommer hem från jobbet.. mina pojkar <3
Tre tänder, sitter upp ibland, dock lite ostadigt fortfarande. Drar sig runt och fram på golvet och försöker komma upp med rumpan och framåt, faste det går inte så bra. ÄN.
Öppnar lådor och skåp, kör på mamma med gåstolen, äter upp mammas gardiner, ska vara med och stryka, trycka på alla knappar på tvn och äta tidning till lunch.
Det är min grabb det.. :-P


Och eftersom Daniel vägrar vara mannen i det här förhållandet så fick jag själv kavla upp armarna idag och rensa det jävla avloppet. BLÄH!
Men duscha måste man ju, så vafan.
Jobba kväll imorn, sen ledig torsdag. Sen heldagar fre, lör, sön, mån. gah!

Å min man är så duktig, han har fått fast jobb <3<3<3<3<3<3

Sova nu, Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0