Sista fotbollsmatchen...

WEEEEIIIII!!!
Äntligen får jag tv:n tebax, den har vart tillfälligt utlånad till min sambo och hans eviga fotboll.
Notera att även den lilla mannen i familjen redan är fotbollsbiten, hur ska det gå?

I veckan har jag sjungit med Linda, som spelar piano som ett proffs :-D

Lördagen blev en heldag i borlänge, på kupolen bland en massa festivalmänniskor..
Seriöst, en del folk ser ut som att dom har krypit upp från under en sten eller nåt.. Ta en dusch, laga kläderna med nål och tråd och prova det där som kallas hårborste!!*tipsar och ser förnuftig ut*

Vi handlade iaf massor, min karl handlade hur mycket mumsiga tröjor/skjortor som helst.. skitsnygg är han!!
Stackars alla andra som inte har en lika snygg man som jag ;-) hähä

Jag shoppade två klänningar, en rosa/vit och en grön/vit, båda randiga. Den gröna är piké liknande, den rosa är bara vanlig bomull typ..
Noel fick en keps, så han slipper ha sin randiga solhatt som gör att han ser ut som en bondläpp :-) haha <3

Lilla Petra var här i dag, med sin stora mage- vackrast i världen. fem veckor kvar, sen kikar Noels tremänning ut. wohooo..

Nu är Oskar och Stefan här, vi ska kolla sista matchen, sen jävlar i min låda blir d inge mer fotboll på resten av sommarn!!  *bestämmer*


OOOOOHHH, jag måste berätta..

För några dagar sen låg Noel, ganska nyäten, på sin pappas mage (på mage).
Blev visst lite fullt och med lite tryck på magen så vips, blev pappas bröst fullt med kräks.
Lilleman höll upp huvet jääääättelänge, men tillsist så tappade han balansen lite och *doppade* ner ansiktet i sin pöl av spyor. När han kollar upp igen står jag där och *men ääälsklingen dåå*
Då får jag jordens sötaste leende, fullt med kräks i ögon, näsa, kinder, överallt. Men ler det gör han, min lilla ängel..
Mamma fick sig ett gott skratt iaf :-) hahhaa

Han är stor nu, tolv veckor. han skrattar, jollrar och härjar när man pratar med honom. Han är HELT uppslukad av sina händer, som smakar väldigt gott och är väldigt fina sen ungefär två veckor tillbaka.
Han är världens snällaste bebis, sover 23-07 varje natt, äter 07 och sover till kanske tio, halv elva. Mycket uppskattat av mamma och pappa <3
Snart dop..

Min lilla Noel Daniel Karlsson <3
Å min stora Daniel Karlsson <3

morötter och vitlöksdipp nu. MUMS

Tjing

Kommentarer
Postat av: Petra

haha grattis till tv.n :P... tänkte bara säga att det vart på tok för sent igår innan vi kom iväg så jag misstänkte att ni sov. Men jag hör av mig nästa gång jag åker upp! puss

2008-06-30 @ 17:39:01
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0