Living and Room



Halloj!!
Tänkte passa på att marknadsföra mig lite. Jag är säljare för ett företag som heter Living and Room, vi säljer heminredning. Har lagt det på is ett par månader på grund av barnafödande, men nu börjar jag komma tillbaka och är sugen igen!

Jättemycket jättefina saker, jag säljer via homeparty men även direkt om ett party inte känns intressant.
Är du intresserad av produkterna, att vara värdinna eller att själv bli konsulent så kontakta mig!
Att vara värdinna är superenkelt och roligt. Allt du behöver göra är att bjuda in dina vänner. Jag dyker upp och pratar lite och visar min kollektion och sedan får de som vill beställa av mig. Produkterna levereras till varje enskild persons närmsta utlämningsställe tillsammans med en faktura. Detta gör alltså att du som värdinna aldrig behöver hålla på med varken pengar eller andras produkter. Som tack för att jag får komma till dig får du ett visst antal produkter till halva priset, baserat på hur många gäster du har på partyt.

Just nu i några veckor framöver finns en hel del förmånliga erbjudanden. jag lägger ut dem här ovan.

Gå in på hemsidan www.livingandroom.com och bläddra i katalogen, alternativt hör av dig till mig så får du en vanlig. Sen hör du av dig, antingen här på bloggen eller via telefon, mail eller kika in på en kaffe så styr vi upp!!!


å hörrni, nu börjar det bli våååååååår!!!:-)
 

tillbaka till livet som tvåbarnsmamma!!

tjing


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå!! Grodorna jag vill ha dem :D måste ha dem!!

Carro sa att dom kommit igen, wieho ;)

Party vid mig?!

2011-05-07 @ 00:42:11
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! glöm inte att skriva milersättning tur och retur på det du kör!

2011-09-09 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0