Hemfärd idag! Om lillebror går igenom bes...

Hemfärd idag! Om lillebror går igenom besiktningen nu på morgonkvisten så kommer världens bästa pappa fräsande och hämtar hem resten av sin familj :) nu är vi trötta på sjukhuslivet! Jag är i riktigt bra form,trots att min mage för bara några dagar sen blev uppskuren och ommöblerad i. Det där med att skifta mellan stå/sitta/ligga är det lite trix med än,annars är jag typ som vanligt! Kan gå bättre nu än vad jag gjort på månader :) å nu har lillebror ett namn oxå! välkommen, prins Elliott! Mamma,pappa och storebror är så glada att du valde oss!


Kommentarer
Postat av: elin och levi

Underbart namn! Hoppas ni får fin hemfärd och mysiga dagar framöver!

2011-03-03 @ 09:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0