Utmaning

Jag blev utmanad av Hanna


De regler som gäller är:

  • Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
  • Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
  • Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
  • Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

  • Jag är helt galen i rå potatis
  • Jag älskar mina pojkar och skulle göra vadsomhelst för dem.
  • Jag stryker mina handdukar-stryker en gång, viker-stryker igen osv tills jag har en perfekt liten fyrkant att lägga i lådan med de andra små perfekta fyrkanterna
  • Jag jobbar halvtid och är mammaledig resten
  • Min mamma och syster är mina bästa vänner
  • Jag älskar att klämma finnar på min sambo-han hatar det.
  • Jag älskar när Noel visar sin surläpp,ibland provocerar jag fram den.


Jag utmanar Milla, Petra, Nina, Nettan, Anna och Jenny

har nog ingen mer att utmana :-P

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0