Torsdag idag

<3



Mammas lilla bus <3


Tänk att man verkligen inte fattar vad livet går ut på förrän man har sitt lilla knyte i famnen? Jag blir helt sprickfärdig av kärlek varje gång jag kommer in i rummet och han skiner som en sol när han ser mig. Mitt hjärta går sönder när han ligger på mitt bröst och sover och jag tänker på att det kommer en dag när han inte vill göra det längre. Hans mjuka babyhud, fjuniga lilla huvud, hans runda kinder och bilringarna på magen, låren, alla dubbelhakor. Jag älskar allt så jag blir galen.
När jag läggerr mig på golvet med honom och busar, han skrattar så han kiknar. Det är värt varenda sekund av gnäll och skrik och bråk.
När jag skulle stryka sängkläder här för nån vecka sen så blev han helt galen när jag skakade ut lakanen, han skrattade så han skrek. Det hela slutade med att vi båda två låg på golvet under en stor hög med lakan.
Kan livet bli bättre än så?
Sen, när pappa kommer hem från jobbet, så skiner han sitt solskensleende igen. Pappa är bäst!
Å jag får krypa ner i soffan och kramas med dom finaste pojkarna i världen <3

Tack Daniel, för allt du är och allt du ger mig. Tack för världens finaste son, för all tid jag får med er.

ÅÅÅÅ nu är jag så sentimental så nu måste jag nog göra nåt vettigt.. stryka hundra kilo tvätt till exempel..

XOXOXOXOXOXOXOXOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilket litet busfrö! Barn är den finaste gåvan!

2008-11-13 @ 11:24:14
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag känner igen mig i allt du skriver... man är verkligen sprickfärdig av kärlek och vill få tiden att stå stilla... Men en dag är de två tonåringar med starka viljor och vi är två nervösa mammor, men fortfarande så tokkära i våra gulliga barn =)

2008-11-16 @ 14:00:29
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Systeryster

vilken söt bild :D

2008-11-18 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0