Natta almighty

suuuck

Jag är helt fenomenal på många saker. Att ta på mig alldeles för mycket till exempel.

Jag är
-mammaledig
-fast anställd på 50 procent
-regissör för en av fyra akter i Ställdalens julspel
-sambo
-människa med vissa behov (typ sömn, mat,sex, kärlek, träning- såna småsaker ni vet.. )

Jag fyller snart år å måste fixa fika å grejer, städa å grejer, tvätta å grejer.
Faschinerande att allt kommer på en gång jämt. Fattar inte hur jag ska hinna. Men, ja. Nu är det såhär, så jag får väl ta det med ett leende.

På tal om min regi så eftersökes en ängel!!!HALLÅÅÅÅ; är du nånstans där ute????HÖR AV DIG!

Varför berättade ingen för mig att jag skulle bli pensionär på en gång när jag fick barn? Är jag vaken längre än tio en kväll så är hela dagen därpå sabbad. Idag blev jag hemma i stället för att jobba, min kropp klarade inte av nåt mer efter spelningen igår.

Spelningen ja, shit va bra det gick! Vi rockade fett, jag, Jocke å Jimmy.

Min lilla prins 'är mammas lilla älskling och terrorist.

I torsdags tror jag det var, då gjorde han en remix av reklamen på tv, ni vet den där de små pojkarna häller ut mjöl i hela vardagsrummet.

Noel överdrev såklart och tog gröt istället för mjöl. Smetade ner tvn, golvet, sig själv och hela gåstolen. Trevligt.


Daniel är underbar som vanligt <3 tack älskling för du finns och är och älskar mig fast jag är jag.

Nu ska jag ta en macka å te och lista ut ett schema för min vecka.


Puss



Kommentarer
Postat av: Nina

Man tycker man har så det räcker själv men du är nog värre;-) Jag hör av mig nån dag babe så vi får leka lite och så kanske jag får krama lite på den söta knubbisen till Noel! Och grattis i efterskott! Massa kramar!

2008-11-17 @ 13:36:12
Postat av: Anna

Det är många som tycker väldans mycket om dej just för att du ÄR du... =)

Kram

2008-11-18 @ 09:30:06
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Petra

det är därför man ska få barn när man är ung =) hörde på radio här om dagen om alla 35+ dom får första barnet och dom orkar inte med nånting.



du är guld vännen, och kom ihåg att man inte kan hinna med allt hela tiden =) det har jag fått inse.



puss

2008-11-18 @ 13:33:24
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0