Tre dagar kvar..

Åsåå va det måndag igen.
Tre dagar kvar, sen åker vi till mitt paradis på jorden, Norrfjärden :-)
bara äta gott, mysa, umgås med släkten och fira midsommar och min älsklings 22års dag dagen efter :-D
Han kommer få den bästa presenten, hemligt som tusan, sjukt nöjd med mig själv är jag :-)

Min son är sötast i hela världen, ligger bredvid mig och sover nu, han älskar att sova i mammas säng <3
Han fick en skallra av snyggvictor igår, har typ legat och  sparkat på den hela natten så jag har ju sovit gott, INTE!
Jag vet jag vet, jag hade kunnat ta bort den, men Noel tycker ju om den, då kan jag ju inte ta BORT den?
:-D

nej, nu ska det bli lite ordning på torpet :-D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0