Bajs

...

Inte för att jag klagar, men är det för lite begärt att till exempel slippa ha bajs på händerna och kiss på byxorna och bajs på täcket och typ på varje kavdratmeter i hela hemmet?
Min lilla bajsmaskin har utvecklat en särskild konst när det gäller just att bajsa. Hans favorit*papper* när han målar är till exempel sin mamma och badrumsväggen.
För er som inte förstår helt vad jag menar så bifogar jag med glädje en bild..
Idag så bajsade han igenom blöjan och hela kitet, sen fick jag stoppa honom i duschen för han hade bajs upp till nacken.. sen när han va ren och fin och låg på skötbordet så böjde jag mig för att plocka en blöja. Tji fick jag och kiss på hela golvet....
Sen kan vi ju nämna de fina vita fläckarna som numer finns på varje textil i familjen Karlsson-Ströms hem.
Kräks

Å när vårt lilla mirakel är klar med sin konst ((där han enbart använder sig av färgerna vitt, gult och brunt)) så ligger han på sin lekmatta och skiner som en sol
Hur kan man INTE älska barn? :-D

man skulle kunna säga att vi är i kiss och bajsåldern nu... fast den kommer väl senare??:-P


ja, bajs

Kommentarer
Postat av: Petra

HA ha gud vad jag längtar...vilket bajskalas :D Åker till kopparberg efter midsommar, då kommer jag och säger hej! saknar er!

2008-06-17 @ 12:32:49
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Hanna

MAj gadd, fasen den där skiten hade jag glömt bort. asg

2008-06-18 @ 12:34:37
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Cessa

Hur lyckas man med detta? Jag som tycker det är besvärligt när han får på fötterna och spratlar runt men jag ska nog vara glad.

2008-06-18 @ 13:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0