Dop

Idag..
Massor att göra,som det alltid är när man drar igång nåt. Som tur är har jag världens bästa svärmor, mamma och mormor. Å syster såklart. Alla hjälper massor, helt underbara.

Igår kom min pajs hem från Spanien <3
Å så kom Jenny från Sthlm <3
å idag kommer våran Nena <3 landade från New York igår..

Hatar att allt ska krångla å alla ska bråka, men antar att det blir så när man är *storsläktad* ;-)

Helgen kommer bli asmysig iaf, kommer hur mycket folk som helst från sveriges alla hörn, typ :-)
Malin och Malena Wikander träffar man ju inte varje dag nuförtiden...
Inte Anders och Marie och killarna från Oskarshamn heller.
Ska bli jättekul, å min lilla prins är (ja, hrrrrmmmm) nybadad ((nynerkräkt oxå)) och vackrast i världen som vanligt.

Nu ska jag fixa i ordning mig själv så jag kan fixa åt alla andra sen :-)

Pussikram


<3


Kommentarer
Postat av: Petra

Gud vilken snygg bild :P... Hoppas ni hade det mysigt på dopet idag. 11.30 var vi på väg och åka iallafall för då gav det sig lite men sen va det kört igen... Längtar efter bråkstaken därinne. Puss!!

2008-07-12 @ 18:13:45
URL: http://missscorpio.blogg.se/
Postat av: Ziana

Nu hittade jag hit också...Hoppas att ni fick ett mysigt dop och en trevlig dag! :) Du får lägga in bilder från dopet sen. puss och kram Zia

2008-07-12 @ 18:33:34
Postat av: Lollo

Heej ! Hoppas allt gick bra med dopet.. Hoppas jag får se er snart igen =) Kram till er

2008-07-15 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0