abooouuuuuu!!

Noels nya bästa ljud är : aaaaboooouuuu
Innan har det vart : aaaggguuuuuu
Ibland, när han testar hur högt han kan låta så är det mest : ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII

Å så sprattel med hela kroppen of course.. haha
Min ängel <3

Idag har jag blivit medlem på piggelino.se på order från Anna. Medlem i mammaligan, för peppning och så :-)
Blev ganska nöjd när jag började tänka efter hur mycket jag rört på mig den senaste veckan. JÄTTEMYCKET!
Nu ska dom sista kilona BORT, jag blir galen på det här.. Vill kunna ha mina kläder igen...

Idag ska jag i alla fall jobba, mycket trevligt med lite extra pengar i hushållet, plus att jag får komma ut och göra nåt vettigt för en gångs skull.
Eftersom min son är jordens nöjdaste bebis och sover 8-9 timmar varje natt, vaknar vid sju- åtta , äter och sover sen tre timmar till så är jag inte direkt trött... Dagarna spenderar vi med promenader, fika eller hemma och myser, leker och kollar på serier eller läser.
Jobbigt liv va?;-)

På lördag ska min prins döpas, och det kommer 60 personer. herregud, fattar inte att vi känner så mycket folk.. å då har jag ändå bara bjudit de närmsta.
Nej, nu ska jag klä på mej innan stora Karlsson kommer hem på lunch :-D


Pussikram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, "bara" 60... då ligger vi före med våra 68 + oss själva =) Å det är bara de närmaste det med ^^) Jaja, så är det när man är storsläktad =) Hoppas det går bra på dopet. Vi hörs av senare så får vi träffas för promenad och fika =) Kramar

2008-07-11 @ 17:46:57
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0